Breaking News

Θετικά μηνύματα από τη συνάντηση Ρέππα – οδηγών

Μετά τις πιέσεις Παπανδρέου

Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες , η συζήτηση του υπουργού Υποδομών, Δημήτρη Ρέππα με στελέχη των οδηγών φορτηγών, φαίνεται πως θα έχει αίσιο τέλος.

Κι αυτό γιατί, εκπρόσωπος των εργαζομένων που βρίσκεται στο υπουργείο Υποδομών, είπε στους συναδέλφους του ότι τα.....


θέματα που είναι σε «κόκκινη γραμμή» εξετάζονται θετικά και μελετώνται άρθρο προς άρθρο.

Οι ίδιες πληροφορίες λένε ότι ο πρωθυπουργός, Γιώργος Παπανδρέου, ασκεί έντονες πιέσεις ώστε να λυθεί άμεσα το θέμα ενώ η συζήτηση θα ολοκληρωθεί, όπως εκτιμάται, μετά από τουλάχιστον δύο ώρες. .
newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια