Breaking News

Μίμης Ανδρουλάκης «Μας έπεσε ο ουρανός στο κεφάλι»

ΝΙΚΟΣ ΧΑΣΑΠΟΠΟΥΛΟΣ

«Εχει πέσει ο ουρανός στα κεφάλια όλων όσοι δεν ήθελαν εδώ και χρόνια να δουν την οδυνηρή πραγματικότητα» αναφέρει ο κ. Μίμης Ανδρουλάκης, συγγραφέας και βουλευτής του ΠαΣοΚ, αναφερόμενος στις προειδοποιήσεις που ο ίδιος έστελνε εδώ και δύο χρόνια προς κάθε ενδιαφερόμενο για το «κακό» που θα έβρισκε τη χώρα. Και συμπληρώνει με νόημα: «Επρεπε να είχα μάθει την τέχνη του εγγαστρίμυθου και να μη φαίνεται τίνος είναι η φωνή. Ο αγγελιοφόρος των κακών ειδήσεων δεν γίνεται αρεστός και πιστευτός».

Τα βιβλία του μετά την επιστροφή του στην πολιτική το 2004 ήταν, όπως λέει, ένα..




συνεχές προμήνυμα κινδύνου. Τα εξώφυλλά τους περιείχαν πάντοτε το κενό. Ενα είχε το διφορούμενο GΑΡ, που σημαίνει «κενό», «χάσμα», αλλά οι κακές γλώσσες, κυρίως μέσα στο ΠαΣοΚ, είπαν ότι είναι και τα αρχικά του προέδρου του ΠαΣοΚ. Το τελευταίο μάλιστα βιβλίο του Ε!Πρόεδρε, που κυκλοφόρησε με την προκήρυξη των εκλογών, ήταν προφητικό, όπως υπενθυμίζει, για πολλούς. Είχε τον πρόεδρο να περπατά σε τεντωμένο σχοινί.

Πρέπει, συμβουλεύει τώρα την κυβέρνηση που βρίσκεται υπό την επιτήρηση του ΔΝΤ, να αντιδράσουμε θετικά με δημιουργική και αγωνιστική καρτερικότητα και όχι να αφεθούμε στην ψυχολογία της ερημοποίησης, στην αξιοθρήνητη μανία να δείχνει ο ένας τον άλλον, στη μικροκακορίζικη απελπισία ή, ακόμη χειρότερα, στην επιθυμία του ολέθρου και της αυτοκτονίας.

«Η ηγεσία θεώρησε πιο ασφαλή μέθοδο επιστροφής στην εξουσία το αιώνιο πινγκ πονγκ με τη ΝΔ και τελικά υιοθέτησε με το ξέσπασμα της κρίσης το 2008 λανθασμένα σχήματα ανάλυσης και ερμηνείας» σημειώνει και αποκαλύπτει : «Μετά τη νίκη κάποιοι στο επιτελείο, όπως είπα στον πρόεδρο,καταλήφθηκαν από την ψευδαίσθηση της παντογνωσίας και της παντοδυναμίας και ξόδεψαν ψάχνοντας δεξιά και αριστερά τις πρώτες εκατό ημέρες». Αποφεύγει ωστόσο να αναφέρει ονόματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια