Breaking News

Ξεκινούν οι κατασχέσεις σε καταθέσεις και ακίνητα οφειλετών του Δημοσίου


Μετά τη λήξη της προθεσμίας για ευνοϊκή ρύθμιση χρεών προς το δημόσιο,το ΣΔΟΕ, οι εφορίες και τα τελωνεία έχουν...ζητήσει το άνοιγμα των τραπεζικών λογαριασμών των οφειλετών με σκοπό την άμεση δέσμευση των καταθέσεων, ενώ άμεσα αναμένεται να ξεκινήσουν και οι πλειστηριασμοί ακινήτων.
Από τους πλειστηριασμούς θα εξαιρείται μονάχα η
...

πρώτη κατοικία και αυτή μόνο αν δεν υπερβαίνει σε αξία τις 200.000 ευρώ για τους άγαμους ή τις 250.000 για τους έγγαμους.
Το κράτος μέσω της ρύθμισης έχει εισπράξει ως τώρα περίπου 500.000.000 ευρώ ενώ ο στόχος μέχρι το τέλος του έτους είναι να εισπραχθεί περίπου 1,5 δισ.
http://greece-salonika.blogspot.com/2010/07/blog-post_1086.html

Δεν υπάρχουν σχόλια