Breaking News

ΧΡΗΣΤΟ ΒΑΛΕ ΤΑ ΞΕΚ..ΛΑ...

Κάνουμε μια πρόβλεψη. Το Mega δεν το βλέπουμε να ανακάμπτει στα νούμερα του δελτίου! Από το Alter δεν μπορεί να πάρει τηλεθέαση! Δεν υπάρχει άλλη λύση. Μάλλον θα ακολουθήσει ο Χρήστος το μονοπάτι που χάραξε το Star που έχει και σίγουρο κοινό...
Είναι η μόνη του...

του ελπίδα πλέον έτσι όπως έχει διαμορφωθεί το σκηνικό. Χρήστο βάλε τα "ξέκωλα" , είναι η μόνη σωτηρία...
http://fimotro.blogspot.com/2010/07/blog-post_6148.html

Δεν υπάρχουν σχόλια