EΔΕ για τα αίσχη Τζούλιας-Ζαγορίτη στο Π.Μουσείο...
Είμαι πλέον πέρα κάθε αμφιβολίας σίγουρο οτι το ψώνισμα της Τζούλιας στα σκυλάδικα και η εν συνεχεία κατ΄οικον επίσκεψη στο στρατιωτικό κοιτώνα του γόνου του Ζαγορίτη έγινε παρουσία και του παππουςτη που εκτελεί χρέη τσατσάς ! Τι ΕΔΕ και...
μαλακίες μας λέτε ρε ...Στρατοδικείο ! Το ξέρετε !
http://papatzides.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου