Νίκος Μουρατίδης, ο ανισσόροπος ξαναχτυπά από το Down Town.
(Αλήθειες και ψέμματα από έναν τύπο που χτυπάει γυναίκες.)
Ο Νίκος Μουρατίδης δίνει συνέντευξη. Δείτε τι απαντά όταν τον ρωτά ο δημοσιογράφος τι έγινε με την ηχολήπτρια στον Real FM... "Χαχαχα, αν τη χτυπούσα με την κονσόλα ήχου θα ήταν αυτή στο χώμα κι εγώ στη φυλακή. Από τον Real έφυγα για προσωπικούς λόγους, έπαθα υπερκόπωση." Έτσι δικαιολόγησε ο πολύ μάγκας κύριος Μουρατίδης την έξωσή του από τον ραδιοφωνικό σταθμό. Υποστηρίζει επίσης ότι...
... δέχτηκε 20% μείωση στο μισθό του για το X-Factor, για τα μεσημεριανά λέει ότι δεν τα βλέπει ψυχή, με τον Θεοφάνους λέει ότι δεν μιλάει και άλλες διάφορες τέτοιες μπούρδες που αν ενδιαφέρεστε, μπορείτε να αγοράσετε το Down Town και να τις διαβάσετε.
sarotiko
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου