Μαγγίρα - Μανωλίδου: Το «Dancing With The Stars» τελείωσε, αυτές ακόμα σφάζονται
Τι κι αν το «Dancing With The Stars» τελείωσε; Ο χορός των «μαχαιριών» μεταξύ Ματθίλδης Μαγγίρα και Ευγενίας Μανωλίδου συνεχίζεται, με τις δύο κυρίες να συνεχίζουν τα εκατέρωθεν «πυρά»! Μέσω συνέντευξή της στο περιοδικό «Εγώ», η Ματθίλδη θέλησε να απαντήσει σε όσα είχε πει η κυρία βουλευτού στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου. «Της είπα: ..."τι είναι αυτά που πήγες και είπες στην Τατιάνα, ότι είπα πολλά αρνητικά πριν σε γνωρίσω και όταν σε γνώρισα άλλαξα γνώμη;"» και μου απάντησε: «Ματθίλδη μου... κουκουβάουνες! Αυτό δεν θέλουν να ακούσουν; Αυτό τους είπα κι εγώ», είπε η Μαγγίρα στο περιοδικό. Μάλιστα, η Ματθίδλη πήγε ένα βήμα παρακάτω και είπε για την «Μπουμπούκα»: «παίζει μια χαρά τους δημοσιογράφους.... Μια χαρά δημιουργεί εντυπώσεις. Το ?χει». «Κατηγορία είναι αυτό; Δεν είναι κατηγορία. Δεν θα ήθελα καθόλου μα καθόλου να μιλήσω για τέτοια θέματα», ήταν η απάντηση της Ευγενίας, που πλέον συνεχίζει τα ανακατέματα με τις κουτάλες του «Master Chef».
freegossip
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου