Breaking News

Ο πραγματικός λόγος που έφυγε η Μανωλίδου από το ''Dancing with the Stars''

Η Μανωλίδου αν δεν είχε κλείσει συμφωνία με το Mega, θα πήγαινε στον τελικό, αλλά λόγω ότι...

υπέγραψε σε αντίπαλο κανάλι, θέλησαν να την διώξουν. Κανονικά έπρεπε να φύγει εδώ και καιρό, αλλά ήθελαν οι άνθρωποι του Αντέννα να είναι στον τελικό η Μαγγίρα με την Μανωλίδου.
Πριν λίγες μέρες μέγαλο στέλεχος του καναλιού και άτομο το οποίο έχει σχέση με το ''Dancing With The Stars'' ( δεν αναφερόμαστε σε κάποιον από την κριτική επιτροπή ) είπε ότι αφού η Μανωλίδου τους πρόδωσε, έχουν άλλη λύση, να μείνει η Πρεζεράκου. Η Πρεζεράκου άξιζε που έφτασε ως εδώ, πάντως. Βέβαια στον τελικό ανάμεσα σε Πρεζεράκου και Μαγγίρα, όλοι πάνω - κάτω γνωρίζετε ποιος θέλει να νικήσει το κανάλι και αυτό το ζευγάρι θα νικήσει...

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια