Πως έγινε η έκρηξη στο γραφείο του υπουργού Δημόσιας Τάξης
Πρωτοφανής βομβιστική επίθεση στην καρδιά των υπηρεσιών ασφαλείας της χώρας σημειώθηκε πριν από λίγο. Βόμβα που εστάλη σε πακέτο στο γραφείο του υπουργού Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοϊδη, στον 7ο όροφο της Κατεχάκη εξερράγη με αποτέλεσμα να σκοτωθεί ο υπασπιστής του υπουργού.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Antinews άγνωστος παρέδωσε το πακέτο στο φυλάκιο εισόδου του υπουργείου, λέγοντας ότι περιέχει συστημένο για τον υπουργό που εκείνη την ώρα βρισκόταν στο γραφείο του. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες οι φύλακες έστειλαν το..πακέτο στο γραφείο του υπουργού χωρίς να το ελέγξουν. Η έκρηξη ήταν ισχυρή, γκρεμίστηκε μεσοτοιχία και εκτός του ενός νεκρού πρέπει να υπάρχει και τραυματίας
Την ώρα της έκρηξης, περίπου 20 λεπτά μετά τις 8, ο κ. Χρυσοχοΐδης βρισκόταν στο γραφείο του.
Επί τόπου έσπευσαν δύο ασθενοφόρα, μία κινητή μονάδα του ΕΚΑΒ, πυροτεχνουργοί, άνδρες της Αντιτρομοκρατικής και πυροσβέστες.
Ενημέρωση:
Το πακέτο ήταν πολύ μικρό και η έκρηξη ισχυρότατη. Αυτό σημαίνει “εισαγώμενη τεχνολογία”.
Εκτιμάται οτι θα γίνει ανακοίνωση απο ομάδα που έχει συλληφθεί – οπότε θα γίνει μπάχαλο
(στη φωτογραφία, τύπος “βόμβας – ταχυδρομείου”)
http://www.antinews.gr/?p=51317
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου