Breaking News

Γράμμα στον Σαλπιγγίδη από έναν Παναθηναϊκό


"Σάλπι είσαι άξιος της μοίρας σου. Δεν βρήκες μια καλή κουβέντα να πεις για την ομάδα που σε έκανε πρωταθλήτη, που έπαιξες για πρώτη φορά τσάμπιονς λίγκ, που ο κόσμος της σε ...



δέχτηκε και ας δήλωσες οπαδός άλλης ομάδας. Ενα ευχαριστώ τουλάχιστον στους ανθρώπους που σε πλήρωναν στην ώρα σου. Οχι ένα λεπτό μετά. Στην ώρα σου έπαιρνες τα λεφτά σου. ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ για τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ και τον κόσμο του που σε στήριζε όταν σε έφτυναν στην Θεσαλλονίκη δεν βρήκες να πεις. Και τώρα γλύφεις αυτούς που σε φτύνανε. Εμείς ούτε θα σε βρίσουμε, ούτε θα σε φτύσουμε Σάλπι. Σε λυπόμαστε γιατί είσαι λίγος. ΛΙΓΟΣ."
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια