
Ο Ντάρκο Κοβάσεβιτς επιστρέφει στον Ολυμπιακό! Ο Σέρβος παλαίμαχος επιθετικός ανέλαβε τη θέση του...
τεχνικού συμβούλου διοίκησης της ΠΑΕ και αποτελεί τη δεύτερη εξωγηπεδική μεταγραφή των «ερυθρολεύκων» μετά τον Τάσο Μητρόπουλο, που ανέλαβε καθήκοντα γενικού αρχηγού.
sarotiko
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου