Breaking News

ΣΟΚ !!! Επίδειξη εσωρούχων στο Πολεμικό μουσείο


Απύθμενο τελικά το βαρέλι της ξεφτίλας. Ζήτησαν και πήραν το πολεμικό μουσείο, για να κάνουν επίδειξη ρούχων, εσωρούχων και αξεσουάρ. ποιος ανεγκέφαλος έδωσε αυτή την άδεια; Έχουν ξεφύγει τελείως; Και μάλιστα, επιχειρηματίες...

...όπως ο Βάρδας, θα εκθέσει τα νέα του στρινγκ και εσώρουχα, πάνω στα κανόνια. Ποιος έδωσε την άδεια να σουλατσάρουν γυμνά μοντέλα, στους διαδρόμους του πολεμικού μουσείου; Τώρα να δούμε, αν θα ξηλωθεί κανένα σώβρακο, γιατί από γαλόνια και υπουργιλίκια, απηυδίσαμε!
typografeio
http://sarotiko.blogspot.com/2010/06/blog-post_9030.html

Δεν υπάρχουν σχόλια