Φτάνει που ονειρευτήκαμε την πρόκριση…
Φτάνει που ονειρευτήκαμε την πρόκριση, το τέταρτο ματς, που παλέψαμε μέχρι την τελευταία στιγμή.
Ο Ρεχάγκελ με τη στρατηγική του παρέδωσε δωρεάν μαθήματα τακτικής ποδοσφαίρου. Στην αντιμετώπιση ανώτερης θεωρητικά ομάδας δεν υπάρχει καλύτερος. Γέμισε την περιοχή με ψηλά παιδιά και γιατί ο Τζόρβας δεν έχει έξοδο, ο Παπασταθόπουλος ήταν εξαιρετικός πάνω στον Λιονέλ και όλη η ομάδα έπαιξε στο 110 % των δυνατοτήτων της
Οι αστειότητες ότι οι παίκτες το έχουν ρίξει στην αυτοδιαχείριση και ο Ότο έχει λίγο ξεκουτιάνει αλλά λόγω σεβασμού «οι παίκτες του δίνουν το credit» κατέρρευσαν σαν πύργος στην άμμο . Κι ενώ το σχήμα ήταν λίγο πολύ γνωστό, η χρησιμοποίηση του Σαμαρά ήταν η έκπληξη, του πιο πολυσύνθετου παίκτη αυτής της ομάδας. Τα μακρόσυρτα αχ στην ευκαιρία του, πρέπει να...ακούστηκαν μέχρι τη γη της βουβουζέλας.
Η χρησιμοποίηση του Σπυρόπουλου όταν χτύπησε ο Καραγκούνης και του Νίνη όταν βγήκε στα πιτς ο Κατσουράνης και του Πάτσα αντί του Τόρο απέδειξε ότι γνωρίζει άριστα το υλικό που έχει στα χέρια του κι αν η ΕΠΟ του προτείνει νέο συμβόλαιο το κέρδισε στο γήπεδο.
Πολύ καλύτερη η εικόνα της ομάδας σε αυτό το τουρνουά από το ευρωπαϊκό του 2008. Ο Ρεχάγκελ μας πήγε σε 3 τουρνουά από τα 4 στα χρόνια που κάθεται στον πάγκο και πήρε το ένα!
Ο στόχος είχε τεθεί από τον Αλκέτα το 1994: ένας βαθμός και ένα γκολ. Με 3 βαθμούς και 2 γκολ οι παίκτες υπερκάλυψαν τις προσδοκίες.
Όλα τα λεφτά ήταν η κατσάδα του Κάρα στον Μέσι. Αμάσητος ο Γιώργαρος.
Αφού δε μας βόλευε το Χ στο άλλο ματς τους αφήσαμε να βάλουν δύο γκολ για να μη τους χαλάσουμε την ψυχολογία για τη συνέχεια.
Ταλαιπωρημένοι από το ΔΝΤ είναι οι άνθρωποι.
Πέρασε τελικά η Νότια Κορέα καθώς οι λαϊκοί δημοκράτες της Κορέας έχουν ανάδρομο Ερμή και τους βλέπω να κάνουν αυτοκριτική μέχρι να βγει ο Ρεχάγκελ στη σύνταξη…
Μικρός Οδυσσέας
antinews
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου