Ρ. Κορομηλά: "Ή εγώ ή αυτοί. Διαλέξτε."

Γιατί η Ρούλα Κορομηλά κάνει όλα τα χατίρια του Νίκου Μουτσινά, ενώ μέχρι το Δεκέμβριο ήθελε να τον "φάει" από το ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ; (το είχε πει ακόμα και στο Γερμανό προΪστάμενο - φίλο της). Κάνοντας όλα τα χατήρια που της ζητάει το νέο πουλέν της, Νίκος Μουτσινάς (σ.σ. τον οποίο ήθελε να διώξει από την εκπομπή "ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ" όταν πρωτοπήγε στη Μενεγάκη, λόγω της κόντρας την Ελένη) η Ρουλίτσα μας, "έφαγε" μέσα σε ένα βράδυ απ'το κανάλι το Γιώργο Τσαλίκη, τη Δήμητρα Αιγινίτη και το Νότη Χριστοδούλου και παράλληλα ετοιμάζεται να ξηλώσει κόσμο και από το "ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΗ ΧΑΡΑ" και "ΚΟΥΣ ΚΟΥΣ".
Έτσι παρόλο που η καθημερινή απογευματινή εκπομπή πήρε το πράσινο φως για του χρόνου, οι μόνοι που θα μείνουν θα είναι...
ο Νίκος Μουτσινάς και η Μαρία - τα κάνω όλα για να υπάρχω στην τηλεόραση - Ηλιάκη. Αφού εξασφάλισε τη θέση του για του χρόνου στο ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ο Νίκος Μουτσινάς, κατάφερε να εξασφαλίσει και την ησυχία του ως προς τους πρώην συμπαρουσιάστες του λέγοντας, "Ή εγώ ή αυτοί. Διαλέξτε."
Πάντως ο τύπος είναι πολύ μάγκας αφού μπροστά σε μια Ρούλα Κορομηλά κάνει ότι γουστάρει, αντίθετα όμως μπροστά στην Ελένη Μενεγάκη είναι αρνάκι χωρίς μιλιά.. Μάλιστα στο πλάισιο ανανέωσης της εκπομπής για του χρόνου έχουν γίνει και διάφορες (αντικειμενικές) προτάσεις συμπαρουσιαστών που θα πλαισιώσουν τους 2 εναπομείναντες παρουσιαστές(;). Δηλαδή, πρόσωπα όπως ο Νίκος Παρτσώλης (πρώην..."κολλητός" και φίλος του Μουτσινά), η Κατερίνα Καινούργιου (νυν φίλη του Μουτσινά), η Φλορίντα από το Star - (επίσης φίλη του Μουτσινά αλλά και φίλη της Ρούλας) κα.
Όμως για ποιό λόγο μια Ρούλα Κορομηλά τρέχει χαμαλίστικα να εκτελέσει τα χατηράκια του Νίκου; Δεν είδε πόσο χάλια ήταν το δοκιμαστικό που έκανε ο Μουτσινάς για το Genius; Όλο το κανάλι το είδε και εκτέθηκε και η ίδια. Εκείνη δεν ήταν που διατυμπάνιζε το χειμώνα εντός και εκτός καναλιού οτι ο Μουτσινάς την πρόδωσε και θα το πληρώσει, γιατί "έκλεισε" να εμφανίζεται στη Μενεγάκη κάθε Τρίτη και Πέμπτη, χωρίς πρώτα να έχει ενημερώσει την ίδια;
Είχε ζητήσει ακόμα και την άδεια από το Γερμανό φίλο και προϊσταμενό της (στον οποίο λογοδοτεί) λέγοντας οτι "εγώ θα τον διώξω απ'το ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ γιατί είναι "****παιδο. Ας πάει στην Ελένη να κάνει τα τσαλίμια του. Εγώ δεν τα σηκώνω αυτά". Ακόμη και όταν ο Μουτσινάς παρουσιάζε τον "Πρωινό καφέ" με πρωτοφανή αταλαντοσύνη εκείνη δεν ήταν που χαιρόταν με την αποτυχία του διδύμου και έλεγε στο φίλο της Χρήστο Νέζο (απ'το πρωινό του Mega), "Καλά να πάθουν που πατώνουν οι εμετικοί, ας μοιραζόμαστε τα νούμερα εσείς κι εμείς".
Τώρα βέβαια Ρούλα και Μουτσινάς είναι και πάλι κολλητοί. Και εκείνη τον πιστεύει πολύ!! Όμως βρε Ρούλα δε βλέπεις οτι τα πουλέν σου είναι μόνο για πολύ συγκεκριμένα πράγματα; (β' ρόλους). Ή μήπως σε συμφέρει να έχεις όλα αυτά τα τηλεοπτικά φυντάνια, δίπλα σου, για να φαίνεται to contrast σε σχέση με σένα; Άλλωστε κανείς δε θα σε υποψιαστεί γι αυτό αφού όλοι αυτοί όπως λές οτι είναι τα τηλεοπτικά "παιδιά" σου...
freegossip
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου