Breaking News

Φεύγει και η Ματθίλδη από τον ΑΝΤ1;


Τις είχαν δυσαρεστήσει και τις δύο στην αρχή της σεζόν και τώρα φαίνεται πως το "φυλάνε" στον ΑΝΤ1 η Ευγενία Μανωλίδου και η Μπέτυ Μαγγίρα. Η μία είναι ήδη γνωστό ότι έχει κλείσει με το MEGΑ για το "Master chef", ενώ η άλλη βρίσκεται σε ...

συζητήσεις με τον ALPHA για την παρουσίαση εκπομπής, καθώς διατηρεί καλές σχέσεις με το κανάλι και θα ήθελε να κάνει come back απ' αυτό την ερχόμενη σεζόν. Εξάλλου, η Ματθίλδη δεν είχε κρύψει ότι συζητά με άλλα κανάλια και εφόσον δεν υπήρχε κάτι πιο συγκεκριμένο από τον ΑΝΤ1 και δεν θα δίσταζε να φύγει. Κι αν υπολογίσουμε τι είχε γίνει και στην αρχή της σεζόν που φεύγει, μάλλον θα είχε δίκιο...
freegossip

Δεν υπάρχουν σχόλια