Breaking News

Μπράβο στον ΑΝΤ1 που ολοκλήρωσε το Dancing with the Stars. Τώρα μπορείτε να μας πείτε πόσα χρήματα θα δοθούν για φιλανθρωπία;


(Πόσα λεφτά συγκεντρώθηκαν, πόσα μηνύματα στάλθηκαν, τι ποσοστό θα δοθεί για φιλανθρωπία)

Μήνυμα χωρίς χρέωση προς τον κ. Θοδωρή Κυριακού. Καλή είναι η επικοινωνία και το κολπάκι «λέμε, αλλά θα δούμε» αλλά τώρα κ. Κυριακού που ολοκληρώθηκε το παιχνίδι του Dancing with the Stars έχετε την ηθική υποχρέωση να ανακοινώσετε πόσα χρήματα συγκέντρωσε ο σταθμός σας από τα μηνύματα των τηλεθεατών και τι ποσοστό από αυτά τα χρήματα θα δοθεί στο Make a Wish.
Δεν πρόκειται να ...


αφήσουμε το θέμα να πέσει κάτω ούτε λεπτό. Μέχρι να έρθει η ανακοίνωση για το τι, πόσα και πού εμείς εδώ από το Sarotiko θα σας υπενθυμίζουμε την υποχρέωσή σας.
Sarotiko

Δεν υπάρχουν σχόλια