Για μια ακόμη φορά, το ελληνικό δημόσιο, θα χάσει πολλά χρήματα από την φορολογία του DVD της Ντούβλη.
Τι απάτη έκαναν;

Οι υπεύθυνοι της παραγωγής, φρόντισαν για αυτό. Τι έκαναν; Έβαλαν...
το dvd σαν ένθετο σε ένα τετρασέλιδο δήθεν περιοδικό, ώστε να φορολογηθεί με τον χαμηλό συντελεστή ΦΠΑ, 4,5% και όχι με το κανονικό που είναι 21%, αν κυκλοφορούσε σαν DVD μόνο, χωρίς το τετρασέλιδο, στο οποίο είναι ένθετο. Το ελληνικό δημόσιο, για μια ακόμη φορά πιάστηκε στον ύπνο όπως με την Τζούλια ή καλύτερα στην αποχαύνωση του πορνό DVD της Ντούβλη.
ΠΗΓΗ

Οι υπεύθυνοι της παραγωγής, φρόντισαν για αυτό. Τι έκαναν; Έβαλαν...
το dvd σαν ένθετο σε ένα τετρασέλιδο δήθεν περιοδικό, ώστε να φορολογηθεί με τον χαμηλό συντελεστή ΦΠΑ, 4,5% και όχι με το κανονικό που είναι 21%, αν κυκλοφορούσε σαν DVD μόνο, χωρίς το τετρασέλιδο, στο οποίο είναι ένθετο. Το ελληνικό δημόσιο, για μια ακόμη φορά πιάστηκε στον ύπνο όπως με την Τζούλια ή καλύτερα στην αποχαύνωση του πορνό DVD της Ντούβλη.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου