Breaking News

Dancing with the stars : Μόνο 100.000 Ευρώ θα πάνε σε φιλανθρωπικό σκοπό

Ο ΑΝΤ1 ανακοίνωσε επιτέλους το ποσό που θα δοθεί στο ίδρυμα 'Κάνε μια ευχή' κι ανέρχεται στο ποσό των 100.000...ποσό ευτέλες βεβαίως για τα έσοδα μιας παραγωγής όπως το Dancing with the stars,δεδομένου ότι οι χορευτές-διάσημοι συμμετέχουν...



αφιλοκερδώς,όπως τουλάχιστον ισχυρίζονται..Με το πέρας των εκπομπών ας μας ανακοινώσει ο σταθμός και το συνολικό ποσό εσόδων από τα μυνήματα του κόσμου για να ξέρουμε αν έπιασε τόπο η φιλανθρωπία μας προς όφελος του ΑΝΤ1
http://www.freegossip.gr/News.php?ID=7305

Δεν υπάρχουν σχόλια