Breaking News

Βιντεοκλίπ με τον Τόλη και την Αντζελα θα γυρίσει ο Γιώργος!


Τελικά βλέπω τον Γιώργο Παπανδρέου να γυρίζει βιντεοκλίπ με τον Τόλη Βοσκόπουλο και την Αντζελα Γκερέκου! Μόνο έτσι οι 3 τους θα καταφέρουν και την Ελλάδα να διαφημίσουν και ο Τόλης να βγει απο το αδιέξοδο, το οικονομικό, το ασήκωτο. Σύμφωνα με την "ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ" ο Τόλης σύζυγος της μελαχρινής αγαπημένης παναγιάς Αντζελας Γκερέκου οφείλει στην Εφορία πάνω απο 5 εκατομμύρια ευρώ. Εχει να πληρώσει ο μπαγάσας κοντά στα 17 χρόνια. Δεν είναι ο μόνος. Κι άλλα λαμόγια χρωστάνε...


χρωστάνε στην Εφορία αλλά αυτή η πουτάνα είναι μαζόχα και τους αφήνει να κυκλοφορούν ελεύθεροι. Μόνο που στη περίπτωση του Τόλη, θα τη πληρώσει η Αντζελα.


Εκτός κι αν δεχθεί ο πρωθυπουργός να συμμετάσχει στο βιντεοκλίπ με το θρυλικό ζεύγος.

Τον Τόλη και την Αντζελα.

Για τον Τόλη ρε γαμώτι, για τον Τόλη...
http://www.kourdistoportocali.com/default.aspx?pageid=1982

Δεν υπάρχουν σχόλια