Breaking News

Ξαναχτύπησε η "ακαδημαικός" των τηλεσκουπιδιών ...Μπουμπούκα !


Πήγε κρητικός στο απόλυτο τηλεσκουπίδι ...η Μπουμπούκα και εκτός απο ταγός της κακογουστιάς...που την έχει πέσει σε κάνα δύο φάσεις στους τύπους με το στριπτίζ και στον Βραζιλιάνο, τώρα την είπε σε πιτσιρικάδες που τραγούδησαν ενα ραπ κομμάτι γιατί είχαν πολιτικό στίχο ενώ δεν ψηφίζουν...Μιλάμε για την απόλυτη παράκρουση..Νομίζει οτι είναι στην Ακαδημία Αθηνών η γυναίκα...με ότι trash μαζεύεται εκεί! Και την είπε τώρα σε αυτούς που ήταν οτι καλύτερο πέρασε απο κει! Βέβαια απ την παραγωγή ήξεραν γιατί την ήθελαν ή της επιβάλουν τον ρόλο αυτό ...Δώστε της τήβεννο με σκουπίδια στο τέλος ...της εκπομπής θα της πηγαίνει ασορτί με το ΙQ της! Τι άλλο να πούμε!
ΔΕΙΤΕ...


ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια