"Μπορντέλον η Ελλάς Ν.2", Βάφτισαν επιμορφωτικό το DVD της Ντούβλη !
Διαβάστε και το ΕΚΑΤΟΝ ΤΡΙΑΝΤΑ ΕΦΟΡΙΑΚΟΙ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΒΑΛΕΙ ΠΟΤΕ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ!!! και συμπληρώθηκε το καρέ!...
Αυτήν την εξωφρενική δήλωση έκανε ο Γ.Γ. του υπουργείου Οικονομικών!!!
Μιλάμε για την μέγιστη ξεφτίλα. Οι πλέον αρμόδιοι υπάλληλοι ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΆΤΑΞΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ... ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ!!!
Αρχίστε το ξήλωμα απο τους εφορικούς που είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της χώρας!
Το αποτυχημένο πολιτικό μας σύστημα, όχι μόνο τους προστατεύει, αλλά κάποιους τους κάνει και βουλευτές και υπουργούς!
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου