ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

του 2008 και το δεύτερο τρίμηνο του 2009 σημειώθηκε άνοδος 28% σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2008. Ο πρώτος κλάδος σε δαπάνη ήταν εκείνος των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, από τον οποίο αντλήθηκαν 6 εκατ. ευρώ για διαδικτυακή διαφήμιση. Σύντομα πάντως και η Μediaservices, η υπηρεσία έρευνας για τη διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα περιοδικά και τις εφημερίδες, θα εντάξει και το Διαδίκτυο στις μετρήσεις της. Στη Μεγάλη Βρετανία, η διαδικτυακή διαφημιστική δαπάνη το πρώτο εξάμηνο ξεπέρασε το 1,75 δισ. στερλίνες. Ετσι, το Ιnternet ξεπέρασε την τηλεόραση και έγινε το πρώτο σε διαφημιστική απορρόφηση μέσο.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου